Wednesday, August 15, 2012

Vrem ceva MAI SERIOS :)

Un caz cu 2 ani în urmă, din domeniul meu:

Vin la mine acasă niște miri: 
- Cât costă serviciile video pentru nuntă ? 
- 200 euro. Au privit demo, le-am explicat detalii... 
- Bine, o sa ne mai gândim și o să vă sunăm. 
N-au mai sunat, în schimb m-au sunat de la Studioul Elegance, cu care colaborez:
 - Ești liber, filmezi o nuntă ? Ca de obicei 200 euro ? OK ! Batem palma! 
 Vin la nuntă, când colo... mirii mei :) Am spus și eu mai multe minciuni, că altcineva face montajul, că e camera lor, .... să nu supăr mirii :)
 Mai tarziu aflu detalii: Tinerii au vrut ceva MAI SERIOS. S-au adresat la agenția "Renessance" care se ocupă cu "de toate" pentru nuntă. "Renessance" colaborează cu "Elegance" în domeniul Video-Foto. Suma a fost 400 euro. 
 100e - Renessance 
100e - Elegance 
200e - eu, pentru filmare și montare. 

 Morala... oriunde, evitați intermediarii !!!