Friday, June 24, 2011

Aveți limită la "monumente istorice"

Azi m-am contrat cu jumatate din prieteni din cauza "Monumentelor istorice"
Deodata apăram Primarul de invinuiri nefondate, dar acum sunt și mai mult convins: Nu avem nevoie mai mult de 50 de case vechi (asa zise Monumente istorice) si nu poate fi socotită orice ruină monument istoric, dacă vrem să avem un oras modern.


si altele


Priviti Parisul ....







câte clădiri de 1 sau 2 etaje se văd în această imagine, care ar ocupa pământul unei clădiri moderne, cu canalizare, fără sobolani... si care nu ar fi un risc pentru trecători ? Le numărati pe degete.


Așa dar, nu exagerați cu nostalgia secolului trecut, lăsați discuțiile despre neam, demnitate e.t.c.


Eu nu vreau orașul meu să rămână in sec.19, să se investească în lucrări de restaurare, care mereu vor avea nevoie de multi bani dar făra vre-un venit, (nemaivorbind de un cutremur de 7-8°) ci vreau să fie oras european MODERN.


Deci, aveți limită la MONUMENTE ISTORICE !!!











P.S. Sper să nu săriți cu ofensele, am păerea mea.