Saturday, May 30, 2020

Facebook - instrument politc


Că Facebook e un instrument de manipulare o spun mai mulți, dar eu vreu să aduc câteva exemple. Lupta mea cu ei a început când am observat că la postările Maei Sandu dau like și inimioară doar trollii. Am spus asta într-un comentariu



Evident, trolii au interpretat asta ca glumă




Tot acești trolli comentau urât pe pagina liderului PNL - Vitalia Pavlicenco
Am pierdut câteva zile pentru a-i bloca și raporta de mai multe ori 400 de trolli, (conturi fake). Niciunul dintre aceste conturi nu au fost blocate, chiar de este evident că e cont fals, fără nici un prieteni nici o imagine și nici un comentariu pe perete.





Tot atunci, în plină electorală au blocat pagina PNL, fără niciun motiv




nici măcar nu au spus pentru ce au blocat-o, căci pe pagină se distribuiau doar postări serioase.
Clipulețe de promovare sau linkui de pe pnl.md




La cererile de a explica ce se întâmplă, nu am primit nici un răspuns niciodată.



De atunci au început a se întâmpla minuni.
Mi-au șters o postare, care demult nu mai era pe youtube. Nici nu știu cum au găsit-o că era postată de mulți ani în urmă. Și m-au blocat, evident.
Atunci eu am postat pe alt cont. Am explicat ca mi-au sters postarea. Nu văd nimic interzis aici. Dar ei  mi-au șters și acestă postare:



Un prieten a scris că eu am fost blocat și eu am încercat să dau explicații de ce am fost blocat
Dar și aceste mesaje mi se ștergeau. Mă blocau fără motive ...




În foarte scurt timp mi-au blocat contul.
Motiv a fost, că au găsit o postare scrisă mai demult: "Trăiască Mareșalul Antonescu"
Deci Facebook a fost împotrivă la acest comentariu. Să nu trăiască... LOL :)
Bine mă... să nu trăiască, că oricum e mort din 1946!
Că nu vrea FB să trăiască Mareșalul, ori că vrea... n-am mai înțeles. Dar pentru noi, românii cu demnitate și dragoste de țară, Antonescu rămâne erou!

FB, pentru postarea cu Antonescu mi-a blocat contul. 
Chiar de eram administrator la zeci de grupuri, zeci de aplicații, sute de caricaturi politice, plasate în albume tematice:
"Anti-harbuzăria", "PD", "PL"... fiecare partid și politician își avea locul într-unul dintre albume. Ani pierduți pentru crearea caricaturilor ...
Poze personale cu familia, poze din evenimentele prietenilor, artiști de pe la concerte fotografiați pentru PopasTV, ș.a..  poezii personale din notițe, clienții pentru serviciu de fotograf .... 
și multă, multă înformație utilă s-au prefăcut toate în asta:


Peste câteva zile de stres, am inceut a-mi dezvolta al doilea cont, a adăoga prieteni.
Dar și aici sunt luat la ochi, invocânt "standartele" lor.
Cică "hate speach" :)

De fapt a fost o glumă.... și mult adevăr în această glumă. Aducerea acasă a corpurilor celor decedați e o prostie.



Cică sunt nazist și îl promovez pe Hitler :)
Postarea a fost în grupul ateilor pentru a arăta ce atitudne avea Hitler față de religie.
M-au blocat.


Și ultima blocare e asta:


Aici poate că am meritat să fiu blocat, doar că n-am înțeles pentru ce cuvânt :)



Tot articolul ăsta e o dovadă că FB e instrument politic și nu vom putea face Unirea până nu avem rețeaua noastră, unde nu ne va putea influența nimeni din exterior. Acum suntem robi ai zeului: "FB"





UPDATE
Zilele acestea au blocat și pagina noua a PNL