Sunday, May 14, 2017

12 puncte sunt puncte sfinte, nu umblați la ele

Rupe din mine când îi aud pe unii: "Acești cântăreți nu mă reprezintă, că au vorbit în rusă!" Da, au vorbit în rusă, sunt minorități, cetățeni ai RM pe care i-am ales să ne reprezinte. Englezii se simt reprezentați când un negru câștigă cupa mondială? Sau se scârbesc ? Uitați de limba în care au vorbit când e vorba de concurs INTERNAȚIONAL. Indiferent, că vorbesc rusă sau chineză, că s-au fotografiat cu Dodon sau nu, sunt reprezentanții Moldovei și frații noștrii au obligația sî pună 12 puncte, precum și noi punem 12 puncte, ne place sau nu prestația României.
Nu încercați să mă convingeți că e doar un concurs de muzică, nimic mai mult... Ba da! Mai mult!
E concurs politizat și altfel nici nu poate fi. Unii bagă milioane în promovare, căci știu că țara lor va recupera mai mult dacă găzduiește concursul. Pentru noi a fost mult mai principial să arătăm că este stimă și respect reciproc. Mereu a fost schimb de 12 puncte între noi, ca acum un oarecare să-ți arate sclipirile ilustre de profesionalism:  "Păi Olanda a avut prestație mai buna... calități... voce...".
Bagă-ți în cur toate aceste calități, când știi că o națiune întreagă așteaptă să pui fraților 12 puncte!
Haideți să căutăm vinovatul dintre membrii juriului să-i cerem socoteală pentru aprecierea Olandei în loc de aprecierea fratelui, să-și ceară scuze, (că altfel își semnează sentința) și să închidem așa discuții pentru totdeauna.
"12 puncte e sfânt, e rezervat. Nu umbla la ele! Cu celelalte puncte fă ce vrei!"
 Astel m-aș putea bucura din plin de locul 3. Dar dacă Fratele nu mă apreciază, nici locul 1 nu mă încălzește.


Mulțumesc tuturor care au fost activi in grupul de susținere în toate aceste zile pentru promovarea interpreților din RM. Am avut o șansă reală, dar era evident că miza a fost pusă pe Portugalia și pentru promovarea ei Casele de pariuri au băgat milioane, chiar dacă (după părerea mea) cântecul e sub nivelul mediu. Ca să inițiem o luptă de discriminare a cântecului Portugaliei era târziu, și nu e prea demn acest lucru. Bulgaria poate își merită locul 2, și noi desigur că merităm locul 3. Căutați pe youtube "Epic sexy guy" și veți vedea popularitatea reală. Am avut o șansă bună, dar vedem la anu dacă se merită să ne implicăm. Una e clar, lupta trebuie începută mult mai devreme, pentru a trece pragul psihologic.