Friday, November 24, 2017

Mi-am pierdut permisul de conducere


Mi-am pierdut permisul de conducere. Am sunat la DCCA Registru:

"Da veniți, scrieți cerere, plătiți 480 lei și facem altul!"
 Am venit, mi-au dat o foiță: "Aduceți aceste documente":







1.Aviz Narcologic.
În ce secol trăim? Nu se pot conecta la Baza de Date ca să vadă că nu sunt la evidență. Trebuie eu să pierd jumătate de zi stând în rând, ca doamna să se uite în computer:
- Da, nu sunteți la evidență. Plătiți 70 lei la casă...

 2.Cazier contravențional.
- Vreau sa-mi fac cazier contravențional.
- Îl veți primi peste 10 zile
- Da ce așa de greu?
- Păi domnule, până vă verifică în baza de date... Durează.
(Baza de date MySQL verifica 2 mln de înregistrări în 1 sec. "AccessBD" si mai repede.)
- Avem la o zi, dar e 70 lei
- Ok..

 3.Comisia Medicala pentru conducatorii auto.
- Aici nu faci nimic daca nu ai Extras F027 de la Medicul de Familie.
(Pintrushi Medicul de Familie, daca aveti toti medicii aici?)
Medicul de familie poate sa primeasca numai peste o saptamană. Trebuie tipa să mă programez că e foarte ocupat....
Tot aici tensiunea intraoculară la oculist. (Adică dacă nu pierdeam permisul, conduceam ca boul cu tensiune intraoculară în ochi?)
- Livret militar LOL :) pintrushi wăi ???
- Certificat de la psihiatru? Pintrushi, daca am trecut narcologul?
Terapeut, oculist, nevropatolog ...s.a.

 Da eu credeam că scriu cerere și permisul vechi mi se înlocuiește cu permisul nou în 2 zile. Moldova veac tehnologic, na :)