Tuesday, March 14, 2017

APLP must die !

Cu 5 ani în urmă, în scara casei unde locuiesc era dezastru mare. Am hotărât că nu se mai poate de trăit așa și am găsit o echipă de zugravi, care va face reparație. Auzisem că în alte case APLP-ul organizează reparații, de aceea m-am adresat și lor. Le-am spus că de 20 ani tot plătim câte 50 lei pe lună pentru deservirea blocului, dar niciodată nu s-a făcut nimic. Au zis că nu au bani... Nici măcar 100 lei... Abea le-ajunge pentru salarii. (P.S. la APLP sunt angajați toți 4 copii a domnului prețedinte :) . Am adunat eu bani de la fiecare apartament și am făcut reparație cu puterile noastre...De atunci am zis:"Gata, nu plătesc deservirea blocului !". Plătesc "Transport gunoi, lift și toate celelalte servicii, dar nu deservirea blocului". Din principiu... să vedem unde ajungem !!!!

Mai ales că mai avusem un caz de judecată cu APLP-ul: Nu se încălzea apartamentul, căci țevile erau vechi. Am schimbat și la vecin țevile, dar oricum nu venea căldura. La numeroasele cereri la APLP de a rezolva problema nu s-a reacționat. Am refuzat să plătesc căldura 2 ani. Termocomul m-a dat în judecată și am pierdut judecata. Judecătorul mi-a zis: "APLP sunteți voi ! Vrei să scrii plângere pe tine însuți ?". A fost o lecție bună !

Deci de 5 ani nu plătesc deservirea blocului și mereu primesc astfel de scrisori :)



Aștept judecata cea dreaptă, întru numele Celui de Jos