Thursday, November 13, 2014

"Unioniști" cu paiu-n cur

  Nu am crezut niciodată că voi ajunge să critic unioniștii. Nu am crezut niciodată că unioniștii cu care am activat cot la cot timp de 4 ani, nu vor susține un partid unionist în alegeri, măcar neoficial. Lupta cea mai importantă e lupta în alegeri, toate celelalte fiind zero, dacă în alegeri nu votăm unioniști, sau dacă scriem "Unire" pe buletinul de vot. M-a deranjat la nebunie această atitudine a foștilor colegi.  Vă dau câteva exemple de eroism "unionist".


Iată cum votează unioniștii ultimii 20 de ani.
- De ce nu votezi unioniștii ?
- Pentru că ei nu trec pragul.
- De ce nu trec pragul ?
- Pentru că nu-i votăm !


 

Sunt și altfel de colegi, chiar dacă știu că putem pierde alegerile, oricum votează ce trebuie să voteze:



 Nu ascund pentru ce partid lupt în această electorală, căci știe toată lumea. Și nu pentru a ajunge în parlament, căci sunt tocmai al 24 pe listă, ci pentru că am luptat mereu ca măcar un partid să fie unionist, care ar promova deschis Unirea și cred că PNL și-a atins acest scop. Pentru că e unicul partid, care deschis vorbește de Unire, pentru că are în statut și program acest deziderat, pentru că ultimii ani numai asta a promovat. Și să nu-mi vorbească toți dracii de KGB-ști sau alte scuze pentru a nu susține PNL-ul.
  Știe toată lumea de ce am plecat de la PL, știe de ce am declarat război PL-ului.
Și acum voi declara război și unioniștilor, dacă nu vor dori să se implice, (repet: "neoficial", dacă se tem să susțină oficial un partid unionist).

 Și tare mă tem că unioniștii vor ajunge a fi dispersați în 3 părți, ca racul, știuca și o lebădă:


PNL - partid deschis unionist
PL - partid neunisonist, dar cu cei mai mulți unioniști

Acțiunea 2012 - unioniști, care nu se implică în viața politică.

Și când vor fi evenimente le vor face fiecare separat. Sau poate ăsta a și fost scopul ?