Friday, June 14, 2013

Adio PL :(

Astăzi pentru mine e zi cu negru în calendar. Nu vă faceți griji, nu a murit nimeni.... A murit doar speranța mea în viitorul luminos, a murit speranța că există o ultimă sansă....
  Eram membru PL (de azi refuz singur), chiar dacă în 2011 am avut un conflict cu "conducerea" PL-ului din cauza unui articol, care a fost postat doar timp de o noapte. În articol l-am criticat pe Ghimpu, nu din motiv că-mi place critica, sau nu-l iubeam, ci am crezut că va da o explicație acelui eveniment și toți "indignații" se vor liniști. La convingerile colegilor că "nu trebuie să scoatem gunoiul din casă" acel articol a fost scos chiar a doua zi dimineață, iar eu am rămas în continuare susținător si membru PL, dar....
  Fiind PL-st Unionist am hotărât să ader la Consiliul Unirii, unde erau membri din mai multe partide și cetăteni fără apartenență politică. După toate evenimentele organizate de CU și Acțiunea 2012 am înțeles că PL nu va adera niciodată la CU, căci acolo este PNL, pe care PL-ul îl crede nu un "partid prieten", ci un "partid concurent". Bine, mă împăcam și cu acest gând: Partidele au statut diferit, PL -> integrare europeana (apoi Unirea) și PNL -> Unirea (automat UE, NATO). Gândeam că fiecare își va găsi alegătorii săi: mulți PL-sti vor trece în PNL, iar PL va rupe din PLDM muuuult, că are de unde după ce s-a văzut cine e Filat. Rezultatul final era ca: în parlament să adere cât mai mulți parlamentari de drepta.
 Dar nu a fost să fie cu pace și înțelegere :(
Conflictul s-a iscat după ce s-a constatat că participarea PNL-ului la acțiuni de comemorare pe 28 iunie este imposibilă: PMAN și Scuarul Teatrului de Opera sunt ocupate pentru 100 de ani  inainte de PL !!!! Am crezut până în ultimul moment că personal voi putea convinge conducerea PL că ar fi bine să participe toate partidele pe PMAN, chiar dacă evenimentul îl organizează PL, să arătăm tuturor că opziție ESTE !, nu doar cea din Parlament. Mare mi-a fost mirarea când Ghimpu a zis că nici să nu audă de PNL, iar pe mine să nu mă mai vadă la PL, că-s de altă religie :)
Chirtoacă a răspuns la fel: "Pavlicenco e KGB-stă ! Să nu văd nici un steag al altui partid, NUMAI PL !"

 Am compătimit PL-ul din cauza trădatorilor, făcând caricaturi și am convins lume că PL-ul, în frunte cu M.Ghimpu, pe care personal l-am votat la Congres, e încă cea mai bună alegere, dar într-un sfârsit singur "am dat-o-n bară !". De azi nu mai susțin PL, iar luni voi depune cerere de aderare la PNL.

Și "în genere" sunt convins că calea PNL e mai corectă și mai aproape.

ADIO PL !
Foștii mei colegi, nu vă devin dușman, sper să luptăm cot la cot, DAR CINSTIT !