Friday, June 14, 2013

Ziua Unirii sărbătorită separat, sau "așa a zis GHIMPU ..."


Că Ghimpu se crede român, nu se mai îndoiește nimeni, dar că el este Unionist, adică vrea Unirea Basarabiei cu Țara mamă, nu cred că cineva ar fi sigur. Nici eu. De ce ?
E al 2-lea an la rând, când studenții români pe 27 martie vin in r.Moldova pentru a organiza un marș în Memoria Actului Unirii și e al 2-lea an când Ghimpu împiedică participarea membrilor PL la acest marș. Anul trecut a fost o zi ecologică paremi-se, anul ăsta PL-știi chiar în această zi au organizat conferință, care evident s-a pelungit mai mult timp decât cel preconizat, pentru că politicienii sunt vorbăreți :) , sau poate special.... :( Si chiar dacă cineva mai spera să reușească la Marșul Unirii, li s-au spulberat speranțele pe scaun ascultând discursuri....
În fine, s-a terminat conferința tinerilor liberali, după plan: depunere de flori la Piatra comerorativă de pe piață și.... și.... și ce mai departe? Nimic mai departe. La întrebarea mea: Mergem, să ne alăturăm românilor și celorlalți conaționali, care se află în scuarul Teatrului de Operă ? Acolo este aparataj bun, sunt artiști? Ghimpu răspunde - NU. Ei sunt ei, noi suntem noi.... avem aparatajul nostru. Și într-adevăr s-au instalat rapid câteva boxe, după care au început din nou discursurile.
De cealaltă parte unii artiști, cum ar fi formația "Ștefan Vodă", cândva susținători înflăcărați ai PL-ului au vorbit nu chiar frumos despre PL, păcat că nu am filmat, îmi era descărcat mobilul. L-am filmat pe Ilie Bratu, însă tot doar un fragmet :(
Iată așa s-a sărbătorit Ziua Unirii, separat.

A făcut corect Ghimpu sau nu ?
Eu ca membru PL aș avea mai multe întrebări. De ex: "De ce toți tinerii la conferință știau de acum cine va fi președintele Tineretului liberal ?" La întrebarea mea de unde știți mi-au răspuns: "Așa o zis Ghimpu". A.... clar. Evident că toți candidții își vor retrage candidaturile în favoarea lui Ion Ceban. Așa și a fost.... Felicitări pentru noul președinte. Așa e în democrație ?
Cu ce ne deosebim de comunișii lui Voronin ? .............. Așa o zis Ghimpu :(


P.S. Vă rog nu-l criticati tare, oricum PL e cea mai bună alegere PÂNĂ CÂND....

27 martie 2012 (corectat 2013)