Friday, June 26, 2015

Ultima mea postare politică

Ultima mea postare politică înainte de "ziua tăcerii".
Îmi cer scuze de la toți prietenii mei că nu susțin candidatul pro-european Dorin Chirtoacă, chiar dacă înainte eram un susținător înflăcarat al lui. Nu pot să calc peste conștiința mea, nu pot să votez hoțul, care este conștient că trăiește într-un apartament furat. Am scis pe blog mai multe pretenții, dar totuși asta cu apartamentul este cea mai mare.
 Nu vă faceți griji, nu votez socialiștii, căci n-am ochi să văd incultura moldovenească și rusofonii ce nu au stimă de poporul băștinaș și nu vor să se integreze în societate. Lui Dodon mereu i-am făcut cântece și caricaturi, pentru declarațiile politice, însă pe Grecianîi nu o acuz atât de dur cum unii din voi. Da, e "șoarecele sur" ce se ocupă doar de contabilitate și cifre, dar pentru această profesie, merită respect.
Dacă a furat milioane de la BEM, să se ocupe serviciile competente și să fie învinuită oficial, măcar după 8 ani.
  Iar ceea că a zis: "Nu ieșiți în piață că poliția poate folosi armele" cred că nu are nici o vină, căci aceste cuvinte au oprit devastările Parlamentului, poate chiar au salvat vieți. Iar că voi ați făcut din asta o glumă, rămâne pe conștiina voastră.
Mâine am să vă aduc imaginea unde i-am votat pe amândoi: "Baba Zina și Necuratu".
Sper că "Necuratu" să învingă și să se calmeze spiritele.
Succese !